trešdiena, 2010. gada 21. jūlijs

Astotā diena 16.jūlijs



Šodien pēdējā iespēja uzstādīt labu rezultātu, mans mērķis ir iebraukt desmitniekā, jo tieši pērn Dānijā garajā distancē uzrādīju vislabāko rezultātu. Bet šodien kalnus faktors var ietekmēt pārāk daudz. Laiks ideāls, silts ne karsts, turklāt mākoņains. Distancē karšu maiņa. No garās centra līdz startam 4.5km ar 160 metru kāpumu, bet reāli pēdējā pusotrā, tas viss bija jāpieveic. Kamēr krievi baroja suni ar cepumiem, es noslēdzos no ārpasaules un iegāju sevī.
Kā parasti karte minūti pirms starta un ātri pārlaižu skatu pār distances pirmo daļu. Salīdzinot ar vidējās finālu orientēšanās ziņā distance ir grūtāka, bet, manuprāt, noteicošais faktors šeit būs izturība un skaidrs prāts visu garo gabalu.
1.kp- jūtu, kā Pauliņš teiktu ''šķiedra neveras vaļā''. Uz pirmo tikai no kalna lejā. Ceļš gāja caur izdegušu priežu mežu.
2.kp- etaps, kur visu nosaka ātruma īpašibas, 'šķiedra turpina nevērties vaļā''.
3.kp- jau kļūst interesantāk, izvēlos braukt gar kalna malu un pēc tam, pa asfaltēto ceļu, kurš pēc tam lielā ātrumā pieved pie paša kp.
4.kp- jūtu temps ir labs un punkti paši nāk pie manis.
5.kp- braucot pa asfaltēto ceļu netālu no punkta, apdzinu traktoru, tādēļ nepamanīju īsto ceļu pa kreisi un aizbraucu vienu ceļu par tālu. Pie punkta esmu panācis krievu, bet mani panācis ir vācietis, turklāt man jāpārloka karte. Kļūda uz kādu minūti.
6.kp- Vācietis manas locīšanas dēļ ir nedaudz atrāvies, bet nobraucot no asfaltētā ceļa esmu viņu panācis. Turklāt esam panākuši vēl vienu krievu. Vācietis kļūdās, bet es uz viņu neskatos. Uz mani skatās krievs, kurš man seko. Uz šo punktu nākas arī nedaudz paskriet.
7.kp- īsti nesaprotu kā lai tur nokļūst, bet krievs nesaprot vēl vairāk. Atzīmējoties skatos, ka viņš ir iepalicis un tālākajā distancē viņu neredzu.
8.kp- etaps ar upes šķērsošanu. Sākumā velku kopā ar poļu elitnieku, bet viņš nogriežas un es turpinu savu ceļu viens pats. Pēc upes šķērsošanas panākts tiek austrālis, lai gan sākumā viņš tur līdzi, vēlāk viņš atplīst.
9. kp- pēdējais punkts pirms karšu maiņas. Izvēlos ņemt variantu gar upi un tikai beigās braukt kalnā. Tas ir arī radio un TV punkts, kurā es ierados no otras puses. Pirmajā distances daļā kļūdās ap pusotru minūti, turklāt jušana, ka eju uz labu vietu.
10.kp- nomainu karti, padzeros, izsūcu želeju, padzeros un var vālēt tālāk. Lai gan sākumā jābrauc tikai uz leju, puse no etapa būs pret kalnu. Nobraucot no asfaltētā ceļa ilgi pabraukt nevar, jo taka ir par stāvu- tātad jāuzskrien.
11.kp- skrienot var labāk saprast karti, tāpēc tālākā stratēģija ir skaidra. Šis kp ir viegls un liekus komentārus neprasa.
12.kp- pēc ceturtās upes šķērsošanas reizes sāk parādīties nogurums. Turklāt nākamie500 metri ir pret diezgan labu kalnu. Esmu laimīgs, ka murgs beidzies un līdzenajā daļā var atkal attīstīt ātrumu. Uz noguruma fona tiek pieļauta sīka kļūda ~15 sekundes.
13.kp- ceļš caur sējumiem un virsū uz asfalta. Braukt kļūst vieglāk. Lai gan pēc laika jau atkal jāmin pret akmeņiem bagātu taku. Kādus 300 metrus pirms punkta jūtu, ka kājās ir piedzītas un vairs nespēju izmīt pedāļus, līdz ar to ātrums samazinās.
14.kp- Tikai jāmin un jāiztur pēdējās mokas, kuras organizatori sarūpējuši. Kp atrodas kartes augstākajā vietā. Tāpēc savs gabals tiek arī noskriets.
15.kp- tik uz leju. Bīstams nobrauciens no ļoooti stāva kalna pa ceļu- divi izskalojumi riepu vietās un tikai pa vidu iespējams nobraukt. Nedaudz patraucē sievietes, kuras pārāk uzmanīgi ripina lejā. Pie reizes ķēde nokrīt tā, ka vispār pedāļus nav iespējams pamīt. Kamēr visu salaboju zaudēju kādu pusminūti.
16.kp- pēdējais punkts uz kuru nodzenu francūzi.
Finišs- spiežu cik varu, bet tik un tā esmu vēl par lēnu.

Ļoti labs rezultāts 10.vieta, mērķi izpildīju. Kļūdās atstāju kopā kādas trīs minūtes. Ja nākamgad cītīgāk trenēšos un apmeklēšu arī kādus starptautiskus mačus Eiropā, tad pēc gada jābūt medaļai.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru